Data Entry: Please note that the research database will be replaced by UNIverse by the end of October 2023. Please enter your data into the system https://universe-intern.unibas.ch. Thanks

Login for users with Unibas email account...

Login for registered users without Unibas email account...

 
Messung und Steuerung der Markenbeziehungsqualität – Ergebnisse einer branchen-übergreifenden empirischen Studie im Konsumgütermarkt
Book Item (Buchkapitel, Lexikonartikel, jur. Kommentierung, Beiträge in Sammelbänden)
 
ID 401108
Author(s) Bruhn, Manfred; Eichen, Falko
Author(s) at UniBasel Bruhn, Manfred
Year 2010
Title Messung und Steuerung der Markenbeziehungsqualität – Ergebnisse einer branchen-übergreifenden empirischen Studie im Konsumgütermarkt
Editor(s) Mayerhofer, W.; Seckan, M.
Book title Aktuelle Beiträge zur Markenforschung : Tagungsband des 3. Internationalen Markentags
Publisher Gabler
Place of publication Wiesbaden
Pages S. 27-54
ISSN/ISBN 978-3-8349-2360-8
Series title Gabler Research. Werbe- und Markenforschung
edoc-URL http://edoc.unibas.ch/dok/A5840132
Full Text on edoc No
 
   

MCSS v5.8 PRO. 0.361 sec, queries - 0.000 sec ©Universität Basel  |  Impressum   |    
02/05/2024