Data Entry: Please note that the research database will be replaced by UNIverse by the end of October 2023. Please enter your data into the system https://universe-intern.unibas.ch. Thanks

Login for users with Unibas email account...

Login for registered users without Unibas email account...

 
Der Einfluss des Sponsoring auf das Markenverhalten von Mitarbeitenden
JournalArticle (Originalarbeit in einer wissenschaftlichen Zeitschrift)
 
ID 2270553
Author(s) Bruhn, Manfred ; Batt, Verena; Holzer, Matthias
Author(s) at UniBasel Bruhn, Manfred
Batt, Verena
Holzer, Matthias
Year 2013
Title Der Einfluss des Sponsoring auf das Markenverhalten von Mitarbeitenden
Journal Die Unternehmung
Volume 67
Number 3
Pages / Article-Number 289-308
Publisher Versus
ISSN/ISBN 0042-059X
edoc-URL http://edoc.unibas.ch/dok/A6205339
Full Text on edoc No
Digital Object Identifier DOI 10.5771/0042-059X-2013-3-289
 
   

MCSS v5.8 PRO. 0.355 sec, queries - 0.000 sec ©Universität Basel  |  Impressum   |    
02/05/2024