Data Entry: Please note that the research database will be replaced by UNIverse by the end of October 2023. Please enter your data into the system https://universe-intern.unibas.ch. Thanks

Login for users with Unibas email account...

Login for registered users without Unibas email account...

 
Aufmerksamkeit und Freundlichkeit. Zur Geschichte des Kellnerberufs in der Schweiz zwischen Personalorganisation, Lebenswelt und Hotelgewerbe
Book Item (Buchkapitel, Lexikonartikel, jur. Kommentierung, Beiträge in Sammelbänden)
 
ID 1141054
Author(s) Kuhn, Konrad
Author(s) at UniBasel Kuhn, Konrad
Year 2011
Title Aufmerksamkeit und Freundlichkeit. Zur Geschichte des Kellnerberufs in der Schweiz zwischen Personalorganisation, Lebenswelt und Hotelgewerbe
Book title Kellner und Kellnerin : eine Kulturgeschichte = Cameriere e cameriera : una storia culturale
Publisher Silvana editoriale
Place of publication Cinisello Balsamo (Milano)
Pages 355-381
ISSN/ISBN 978-88-366-1925-2 (Silvana) ; 978-3-7065-4746-8 (Touriseum, doppelt vergeben)
Series title Tourism & museum
Number 4
edoc-URL http://edoc.unibas.ch/dok/A6002631
Full Text on edoc No
 
   

MCSS v5.8 PRO. 0.382 sec, queries - 0.000 sec ©Universität Basel  |  Impressum   |    
27/04/2024